14 apr. 2011

tentadags!

Tenta idag och det känns sådär måste jag säga. Det blir en lååång dag men ska gå och sätta mig på ett café efter jobbet och plugga stenhårt till halv sex när det är tentadags! Det var knappt några som klarade tentan sist så mina förhoppningar känns väl sådär :/ Kommer nog bli ruggigt svårt!

Inatt ska jag skjutsa mamma och pappa till bussen som ska åka nån bussresa över dagen till Ullared. Önskar typ att jag kunde följa med, jag älskar Ullared och så är det bara. Har varit där varenda år sedan jag var liten så det är typ tradition :)

I helgen är jag ledig!!! Tänkte jobba en del med företaget sen försöka komma iväg och träna. Blir typ galen av att jag aldrig hinner röra på mig. Och om jag skulle hinna så är jag alldeles för trött istället. Det måste bli en ändring på de här! Undrar om mitt gymkort fortfarande gäller på friskis? Ett tecken på att det var längesen jag var där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar