29 jan. 2011

Zlatan, jag ser inte bollen!

Lyckades pricka in min första rad på Lotto idag mina damer och herrar! En vinst på 20kr dock...men vinst som vinst! :)

Var helt slut när jag kom hem från Götet och har bara tagit det lugnt sen dess. Har varit sjukt trött och lite smått uttråkad faktiskt. Typ alla jobbar eller är upptagna i helgen, men imorrn har jag och Helmin bokat in ett träningspass! Får se vad det blir, hon pratade om yoga men jag tänker mer spinning...

Drömde att jag spelade fotboll med Zlatan i natt. Han var dock målvakt, och hela vårt lag typ vägrade spela så det var jag, Zlatan och en till mot det andra laget. Kommer ihåg att jag hade glasögon på mig och försökte förklara för Zlatan att "jag kan inte att spela fotboll med glasögonen på, jag ser inte bollen!" haha :)

Funderar på att kolla på film nu, ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar