7 feb. 2011

Creative Communicator

För att dra min dag i korta drag, den började rent ut sagt förjävligt! Tror inte jag har varit så trött och på så dåligt humör på riktigt länge. Kände mig surare än en sur citron...

När jag kom till skolan så blev humöret bättre iaf, så det var skönt. Efter en föreläsning åkte jag iväg till mitt nya jobb och pratade igenom lite saker :) Är numera "Creative Communicator" :) Älskar det namnet och tycker det passar så bra för arbetsuppgifterna!

För övrigt så är jag inte nöjd med tele2 som verkar tycka det är kul att tabba sig om och om igen? Gick in i deras support-chat (det får lätt ett plus) och frågade hur jag aktiverar mitt nya abonnemang till min iphone. Tydligen går det inte alls automatiskt utan man måste kontakta dom själva. Tack för den informationen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar