12 feb. 2011

löööördag!

Det har inte blivit så mycket bloggande dom senaste dagarna. I torsdag började jag på mitt nya jobb och det var mycket nya intryck! Tror jag kommer trivas bra där :)

Träffade på min kusin, hennes kompis och min kusins pappa på sthlm c och alla skulle åka hem, så det var kul att få lite sällskap. I fredags när jag vaknade var det typ snöstorm ute, man såg knappt ut genom fönstret för all snö som hade blåst upp på rutorna!

Det kändes sådär att ta sig med tåget när jag läste att alla bussar i hela Stockholm var inställda pga vädret..Men på något sätt lyckades jag glida igenom allt och inte bli särskilt sen. På hemvägen var det dock kaos på centralen men jag lyckades komma med tåget där också!

Har varit helt slut de senaste dagarna, har varit nya intryck och långa dagar och det är SÅ SKÖNT MED HELG! Snart kommer Madde hit och vi ska kika på Mello :) Hoppas på att det är några bra låtar ikväll!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar