2 feb. 2011

Min första kärlek

Ja då är det dags för ämnet min första kärlek. Jag tycker det är lite fel formulerat för det är skillnad på första kärleken och första riktiga kärleken.

Min första kärlek var när jag gick på dagis och jag var superkär i en kille som hette David. Jag var nog kär i han från när jag gick på dagis tills kanske jag i 2:an-3:an på lågstadiet. Han var en sådär där typisk kille som alla tjejer var kära i...

Men min första riktiga kärlek är utan tvekan Robin. Det är det finaste jag varit med om och jag blir glad när jag tänker på det. Vet inte om man ska kalla det kärlek vid första ögonkastet, men visst sjutton drogs jag till honom när jag såg honom första gången. Han stod och rökte utanför en liten butik på Mallorca :) haha Men han är så mycket mer än så. Jag blev kär i honom när jag verkligen lärde känna honom och vilken fin person han är <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar