7 feb. 2011

Mina vänner

Alla mina vänner betyder mycket för mig oavsett om vi inte setts på ett tag eller om vi ses ofta. Vill inte lämna nån ute, för alla minnen är viktiga för mig! Men här har jag tänkt berätta lite om dom som står mig närmast :) Tycker det inte är mer än rätt att dom ska få känna sig speciella och få höra hur bra dom är!


Madde: Var ska jag börja? haha Vi lärde känna varandra när vi bodde grannar när vi var runt 5år? Sen har vi gått i samma klass ända sen ettan till nian och hon är en av mina äldsta vänner! Inte som i gammal men som i gammal vänskap? Kan man beskriva det så? Vi har samma knäppa humor och det räcker med att vi kollar på varandra så fattar båda direkt vad den andra tänker. Jag vet att hon ställer upp för mig i vått och torrt och jag skulle göra detsamma för henne! En av mina bästa vänner helt enkelt :)

Maria: Maria och jag (Mariorna) lärde känna varandra på gymnasiet. Vi pratade nyss om det och vi tror att det var i slutet av ettan vi började umgås? haha Bra att ingen av oss kommer ihåg... Båda sjöng i skolans kör och vi är lite av samma skrot och korn kan man säga. Efter att ha kännt varandra i typ ett år så får vi reda på att våra föräldrar är gamla polare som brukade umgås och festa tillsammans. Oväntat men riktigt kul!


Katta: Vi umgicks mycket för något år sedan men ses inte lika ofta nu för tiden. Vi hörde till samma gäng som brukade hänga på rasterna i högstadiet, sen hade vi knappt någon kontakt på gymnasiet men sen tog vi upp kontakten igen. Vi brukade prata om allt möjligt och gillade samma musik. Hennes band var All American Rejects och mitt var The Killers :) Hon var även min partypolare och vi kunde verkligen shaka på dansgolvet!!! Katta är en person som alltid säger vad hon tycker och är ärlig i alla lägen.

Janice och Sandra: Ni får hamna i samma grupp bara för att vi inte ses så ofta! Men vi har haft mycket roligt i våra gymnastikdagar och det blev en hel del skratt :) Det är verkligen två härliga tjejer som jag tycker mycket om! Det kan vara skönt att bara ses och prata om gamla minnen.

Emelie, Anna och Maja: Alla är härliga och knasiga på sitt eget vis :) Tycker om alla tre och trivs hur bra som helst att driva ett företag tillsammans med dom. Emelie är den organiserade, Anna är projektledaren som driver igenom saker och Maja är den alltid lika kreativa tjejen! Eftersom vi driver ett företag tillsammans och går i samma klass är det naturligt att vi hörs av ofta. Tycker det ständigt står dricka vin på vår "att-göra-lista"? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar