1 feb. 2011

seg dag...

Hej hopp!

Hade tänkt att åka och träna igår med Maria och Madde men så blev det icke! Kände mig inte helt bra och vilade typ hela kvällen. Det var väl skönt men var taggad att gå på spinning :( Sist vi skulle iväg slumrade ju jag till och lyckades missa träningen då med.. jag börjar se ett mönster!!

Idag hade jag tänkt att gå upp tidigt, sätta mig och skriva på slutprojektet och få saker gjorda. Varför går det då så segt? Fick ett litet ryck och började städa (tror jag gör mycket för att unvika att skriva på det slutprojektet alltså!) och ska nog städa lite till. Är glad att dom börjat visa OC igen på eftermiddagarna :) Är grymt sugen på att köpa boxen!

Imorrn blir det en fika på stan med Amanda och Madde. Det ska bli kul att träffa dom, var ett tag sen vi var samlade alla samtidigt.. och nästa vecka blir det en liten reunion med tjejgänget! Åh, har saknat er och är taggad som f*n!!!

Nej plugg var det. Ska bara gå och hämta något att äta...sen måste jag ta tag i det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar